České aerolinie rozvíjí obchodní model, budou otevírat OK Pointy

19.10.2010

České aerolinie plánují otevřít novou síť prodejných míst, tzv. OK Pointů. Výrazně tím zefektivní a posilní stávající systém své obchodní sítě v České republice. Změnami získají jak zákazníci, kterým budou služby Českých aerolinií blíž, tak samotná společnost díky úsporám nákladů. Síť OK Pointů bude společnost provozovat ve spolupráci s vybranými místními cestovními kancelářemi v barvách Českých aerolinií a s kompletní nabídkou stávajících i nových služeb. Dosavadní standardní spolupráce s cestovními kancelářemi bude samozřejmě nadále pokračovat. První OK Pointy České aerolinie otevřou na začátku příštího roku.

České aerolinie se v nové koncepci prodejní sítě v České republice zaměří především na zmenšení vzdálenosti k zákazníkům a širší regionální pokrytí. „Pro segment cestujících využívajících spíše online nebo telefonický kontakt České aerolinie nabízejí plnohodnotný obslužný systém 24 hodin a 7 dní v týdnu prostřednictvím internetových stránek a kontaktního centra. Společnost ale nechce zapomínat ani na klienty, kteří preferují osobní kontakt. Dosavadní prodejní koncepce společnosti v regionech nebyla dostatečně dynamická a blízko k zákazníkům. S plánovaným systémem OK Pointů chtějí České aerolinie tuto situaci změnit,“vysvětluje Jiří Marek, výkonný ředitel sekce Obchod Českých aerolinií.

Změna a rozšíření stávajícího obchodního modelu se v první fázi dotkne zastoupení Českých aerolinií v regionech České republiky a na Slovensku. „Pokud se nový systém OK Pointů osvědčí, České aerolinie budou uvažovat o jeho zavedení na vybraných trzích také v zahraničí,“ doplňuje Jiří Marek.

OK Pointy plánují České aerolinie zavést ve všech přirozených regionálních centrech České republiky ve spolupráci s lokálními IATA certifikovanými cestovními kancelářemi. Nová prodejní místa v barvách Českých aerolinií budou situována v centru měst a obchodních resp. nákupních galeriích s flexibilnější provozní dobou. Zákazníci si v OK Pointech budou moci zakoupit celou paletu stávajících i nových produktů Českých aerolinií, tj. kromě letenky další návazné služby jako např. ubytování nebo zapůjčení auta, ale také například zájezdy dceřiné společnosti HOLIDAYS Czech Airlines či individuální letenky na vybrané charterové lety.

Hana Hejsková

Ředitelka Komunikace

Tisková mluvčí Českých aerolinií

Odeslání článku e-mailem

[x] zavřít

Komentáře k článku

Přidat komentář

    Kontrolní kód : Kontrolní kód

Zeptejte se odborníka

Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.

Zeptejte se

Kategorie

Bezpečnost

Civilní letectví

English info

Havárie

Historie létání

Letiště

Nejčtenější

Oznámení, kurzy, školení...

Pilotní výcvik

Prodej letadel

Technologie

Video

Vojenské letectví

Zeptejte se odborníka