Emirates spouští novou globální obchodní značku – „Hello Tomorrow“

06.04.2012

    Praha, 2. dubna 2012 Emirates dnes představila novou globální obchodní značku a směr s tématem „Hello tomorrow". Mezinárodní letecká společnost se jejím prostřednictvím prezentuje jako subjekt zprostředkující svým zákazníkům spojení s celým světem a nezapomenutelné zážitky. Emirates tím spouští integrovanou marketingovou kampaň, jejímž cílem je vybudování nové značky – společnost totiž i nadále pokračuje ve svém vývoji od značky spojené s cestováním ke globální lifestylové značce.

    Brand „Hello Tomorrow“ byl vytvořen, aby dal větší pravomoci a možnosti spotřebitelům, má je inspirovat k tomu, aby uvítali neomezený potenciál zítřka již teď. „Hello“ je pozdrav a pozvání předané osobě, místu nebo zážitku. „Tomorrrow“ má vyjadřovat čas, místo, stav mysli – neomezené možnosti budoucnosti. Emirates rozšiřuje pozvání k vyzkoušení neznámého, vytváření nových nápadů a tvoření nových vizí. Téma shrnuje životní potenciál a zahrnuje budoucnost se všemi možnostmi, které obsahuje.

    „Naše nová firemní image a globální marketingová kampaň zdůrazňují důvěru, kterou máme v naše stávající produkty a služby a také vizi budoucího růstu letecké společnosti,“ řekl sir Maurice Flanagan, místopředseda představenstva, Emirates Airline a Emirates Group. „Emirates nenabízí jen způsob, jak spojit lidi mezi bodem A a bodem B, ale je tím, kdo propojí jejich naděje, sny a touhy. Emirates spojuje lidi a kultury vytvářením relevantních a smysluplných zážitků, které utvářejí svět,“ dodal.

    Letecká společnost Emirates se rozrůstá od svých počátků v roce 1985, kdy zahájila provoz jen se dvěma letadly, až ke svému aktuálnímu stavu jedné z nejrychleji rostoucích leteckých společností na světě, která vlastní 171 široko trupových letadel, včetně největší světové flotily letounů Boeing 777 a Airbus A380. Značka Emirates je synonymem luxusu a inovací. Emirates jako první začala nabízet telefonování za letu ve všech třídách, individuální televizní obrazovky na každém sedadle, kabiny první třídy a palubní sprchu v letounu A380. Ze své domovské základny v Dubaji je Emirates geograficky umístěna v pásmu osmi hodin přímého letu pro 75 procent světové populace – vzdálenější trasy jako je Severní a Jižní Amerika jsou propojeny přes Dubaj letadly s dlouhým doletem, která létají bez mezipřistání.

Kampaň „Hello Tomorrow“ odráží snahu zacílit na mladší publikum a v současné době debutuje s medailonky televizních spotů na nově zahájené stránce Facebooku Emirates. Televizní spoty, venkovní a tištěné reklamy budou dnes spuštěny po celém světě. Nové televizní reklamy si můžete prohlédnout na http://www.youtube.com/emirates.

Odeslání článku e-mailem

[x] zavřít

Komentáře k článku

Přidat komentář

    Kontrolní kód : Kontrolní kód

Zeptejte se odborníka

Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.

Zeptejte se

Kategorie

Bezpečnost

Civilní letectví

English info

Havárie

Historie létání

Letiště

Nejčtenější

Oznámení, kurzy, školení...

Pilotní výcvik

Prodej letadel

Technologie

Video

Vojenské letectví

Zeptejte se odborníka